Trinta sviestinio moliūgo sriuba

Sviestinio moliūgo tyrsriubė – puikiai tiks keto besilaikantiems klientams bei visiems gurmanams, kurie vadovaujasi principu: ” geriau suvalgysiu mažiau, tačiau skanaus ir kokybiško maisto”.

Taigi ko mums reikia, norint pasigaminti, restorano lygio, trintą sviestinio moliūgo sriubą per gerą pusvalandį?

Produktų sąrašas:

• Vienas raudonasis svogūnas;

• Šviežios provanso žolelės (bazilikas, čiobrelis, rozmarinas);

• Sviestas ~50gr.;

• Kubelis vištienos sultinio;

• Viena šviežia bulvė;

• Viena morka;

• Pusė vidutinio dydžio sviestinio moliūgo;

• 200ml saldžios grietinėlės;

• Maskarponės sūris (riekelėmis);

• Baltojo ir juodojo sezamo sėklos;

• 24mėn. Džiugo sūris smulkiai tarkuotas.

Eiga:

Puode ištirpiname sviestą ant itin silpnos ugnies ir žirklėmis sukarpome šviežias žoleles (labai lemia skonį ar jos šviežios, ar džiovintos). Supjaustome raudonąjį svogūną ir viską apkepame kol svogūnas suminkštėja. Tuomet įpilame 500ml ištirpintą vištienos sultinį ir supjaustytas daržoves. Jeigu pjautėte riekelėmis, pjaustykle, tai gausis gan smulkiai, todėl ant stiprios ugnies verdant pakaks 15min kad daržovės pilnai išvirtų. Kai daržovės jau išvire, užsukame ugnį ir palaukiame, kol nustos virti (kitaip sutrauks grietinėlę). Viską sublenderiuojame, pildami grietinėlę (galima pilti ir daugiau nei 200ml jei gavosi per tiršta). Tuomet įdedame 1-2 griežinėlius maskarponės sūrio ir vėl sublenderiuojame iki vientisos masės. Puikiai pagardinti tiks 24 mėnesių Džiugo sūrio drožlės bei baltojo ir juodojo sezamo sėklos.

 

 

Ledi mityba. Kaip išlaikyti numestą svorį?

Kasdien savo darbe susilaukiu nemažai klausimų, kuo gi aš maitinuosi? Kaipgi išlaikau tuos numestus 40 kilogramų, jau penkti metai, nesilaikydama griežtų dietų? Dėl šios priežasties nusprendžiau pradėti su Jumis dalintis savo pačios sukurtais receptais ir patirtimis. Daugelis, mane pažįstančių žmonių žino, kad vienas didžiausių mano hobių yra kulinarija. Tai ne tik padeda išlaikyti kūno formas, bet man taip pat yra lyg meditacija. Tiesa, mano receptai ne visuomet yra tinkami itin akylai stebintiems kalorijas, todėl dalį produktų gali tekti pakeisti savo nuožiūra, norint sumažinti kalorijų kiekį. Kita vertus ketogenine mityba besižavintys lankytojai, kaip ir aš pati, tikrai ras nemažai “perliukų” mano receptų sąraše.

Vis gi nemažai mano klientų, skundžiasi laiko trūkumu, kurį norėtų skirti maisto gamybai, tačiau fiziškai, tiesiog nebegali. Taip, aš taip pat laiko turiu ne per daugiausiai, štai kodėl dauguma receptų yra gan greitai paruošiami, o kai kurie tinkami netgi griebti į ranką ir išsinešti tiesiai per duris.

Kad ir kaip bebūtų tenka pripažinti, kad svorio išlaikyme norimose ribose svarbu yra ne vien tik mityba, nors ji ir užima tikrai nemenką rezultato dalį. Svorio svyravimą ar netgi augimą gali lemti taip pat ir tokios priežastys kaip: maistinių medžiagų trūkumas, kai kurie medikamentai, hormonų disbalansas, skydliaukės disfunkcija, miego trūkumas, lėta medžiagų apykaita, psichologinės problemos taip pat ir depresija bei stresas. Žinoma, nereikėtų pamiršti ir nors šiokio tokio fizinio aktyvumo kasdien, ne tik dėl to, kad palaikytume norimą svorį, bet ir geresniam miegui, virškinimui bei, be abejonės, geresnei nuotaikai.

Apie tai vis dar, mano nuomone, kalbama per mažai, tačiau labai didelę įtaką svorio metimui bei išlaikymui, turi ir psichologinis niuansas. Aš kalbu būtent apie nusiteikimą ir susidraugavimą su savimi. Dienraštyje “Kauno diena” Jums tikriausiai jau teko skaityti apie tai, kad esame vienintelė studija Lietuvoje, bandanti pakeisti klientų požiūrį į save. Tai darome per nemokamas audio knygas, kurios yra būtent saviugdos ir tobulėjimo temomis. Kartais, matydama liūdnas klienčių akis ir nepasitenkinimą savimi, galvoju, kad viskas ko reikia, tai tik motyvacija ir supratimas. Dėl šios priežasties dažnai pasiūlau šią nemokamą paslaugą, nes kaip dažnai iš manęs tenka girdėti “svorio metimas prasideda nuo smegenų”. Todėl, manau, atėjo laikas pagaliau suprasti, kad neturime visi būti vienodi ir nustoti save sprausti į visuomenės išgalvotus rėmus. Juk svarbiausiai yra jaustis gerai savo kūne ir būti sveikam – tik dėl to ir turėtume mesti svorį.

Taigi, mielosios, valgykime, judėkime, kurkime ir būkime laimingos!

Su meile, Jūsų Ledi.

 

Grožio ir kūno dizaino studijoje – ir vidinio tobulėjimo galimybės

Grožio ir kūno dizaino studija „Ledi forma“ sėkmingai įgyvendina revoliucinę idėją. Norinčioms pasigražinti, sustiprinti kūną klientėms siūloma ir vidinio tobulėjimo galimybių, tai yra, procedūrų metu klausyti specialių audioknygų.

Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kaunas/miesto-pulsas/grozio-ir-kuno-dizaino-studijoje-ir-vidinio-tobulejimo-galimybes-902309

APIE MUS

„Ledi forma“ studijoje visas dėmesys skiriamas tik Jums. Jūs svarbiausi, visada laukiami.

Grožio specialistai galės išpildyti visus Jūsų estetinius norus.

Užsisakykite naujienlaiškį

Kategorijos